Ondersteuning op afstand
Ondervindt u problemen bij het invullen van een aangifte? U belt naar het contactcenter, maar misschien kunt u moeilijk uitleggen wat er misgaat. In zo’n geval is het handig dat een medewerker van het contactcenter kan zien wat u precies doet of wat er zich op uw computerscherm afspeelt. Die medewerker zal u voorstellen om Simple Help te gebruiken. Met dat programma laat u het contactcenter meekijken op uw scherm tijdens uw oproep.
Wat doet Simple Help?
Via Simple Help kijkt een medewerker van het contactcenter mee op uw computerscherm. De medewerker ziet wat u ziet en wat u doet, maar kan niet ingrijpen. U geeft de controle over uw computer dus niet af. U krijgt wel instructies per telefoon of via de chatfunctie.
U kunt een sessie met Simple Help zelf afsluiten.
Hoe gebruik ik Simple Help?
Gebruik Simple Help enkel wanneer een medewerker van het contactcenter u daartoe uitnodigt.
- Klik op Download Remote Support Nieuw venster en volg de instructies.
- Er verschijnt een pop-up waarmee u de sessie kunt openen. Vul uw naam in en kies ‘Eranova’ in het keuzemenu Service Request. Klik op Submit (Secure).
- De disclaimer verschijnt. Klik op Accept. Uw sessie wordt geopend.
Om een sessie weer af te sluiten, sluit u gewoon het venster van Simple Help.